Mega Man Battle Network 4 Red Sun
Lan and his computer counterpart Mega Man.EXE face double trouble from an asteroid hurtling towards Earth, and a mysterious NetNavi threatening the network. Meanwhile the pair must prove its skills in a new NetBattle tournament.
Part role-playing game, part battle simulation, Mega Man Battle Network 4 comes in two versions: Red Sun and Blue Moon. Each includes separate storylines, enemies, Battle Chips and upgrades to discover.
Collect Battle Chips to select your strategies, and activate the new Soul Unison system to gain special abilities.