Mega Man Battle Network 5: Team Colonel
When a mysterious force begins corrupting Navis with Dark Chips, it’s up to Lan and his friends to infiltrate the nefarious Nebula organisation and stop their evil plans. The survival of cyberspace is in your hands!
Mega Man Battle Network 5 continues the turn-based battling adventures of net warrior Lan and his Navi computer counterpart Mega Man.EXE. Experience two different adventures in Team Protoman and Team Colonel versions; each with separate storylines, different enemies and allies, and new battle chips to discover.