One year after the events in Mega Man Zero, the hero gets tricked into helping Neo Arcadia's new commander, becoming caught between Reploids and humans in a new battle to save the world.
Blast your way through multiple levels of intense platform-shooter action, using the new Chain Rod to grapple onto ledges, grab items or attack enemies. Also new to Mega Man Zero 2 are Forms – which grant Zero even more powerful abilities, but at a price – and EX Skills that reward the most skilled players with weapons from fallen bosses.