Mega Man Zero
Awakened after a century of sleep, in a strange war-torn world, Zero becomes the hero in the first of his own series of adventures. Mega Man Zero sees the cybernetic warrior join forces with a resistance group battling a strangely familiar foe.
This new spin-off series introduced new gameplay elements like mission-based levels, and weapons that level-up as you gain more experience; and also Cyber Elves: small but powerful creatures that grant a wide range of useful abilities.