WarioWare, Inc.: Minigame Mania
Before he branched out his business to Wii and Nintendo DS, Wario first set up shop on Game Boy Advance in the original WarioWare, Inc.: Minigame Mania!
WarioWare is packed with more than 200 wacky microgames, each very simple but played at lightning-fast speed, from hitting a baseball to picking a disembodied nose. Complete multiple microgames in succession, and beat the boss, to clear each stage.