Art of Balance TOUCH!
Puzzle games must be addictive - this was our top priority during the development of the game. That's why we designed 200 levels that not only challenge your skills but also your imagination. With its perfect touch controls, Art of Balance TOUCH! is easy to pick up and hard to put down. Seeking a real challenge? Then try out the new endurance mode and drive your score ever higher.
Art of Balance TOUCH! brings the ultimate “just one more puzzle” experience to Nintendo 3DS.