KUBITASTIC!! Kubi is back, and this time he meets his creator: the Game Designer!!
The fun story tells of Kubi, his friends, the evil black Shadow Plättchen, the mighty gearwheel ZeLeLi and something about game development too.
Play as fast as you want by pressing the +Control Pad and the buttons together as fast as you can! Play faster for a higher score with Jump, Bomb, and Rocket Blocks.