Castle Conqueror EX
Castle Conqueror EX is a real-time strategy game. Players can play as one of four heroes in the EX version of the Nintendo DSiWare hit, Castle Conqueror. Your mission is to lead your soldiers into battle, seize the enemy’s castle, and gain victories until The Empire is banished from your land.