Chain Blaster
Set in the future, a deadly virus infiltrates the world's supercomputer and puts the world's nuclear weapons on standby, ready for launch. With the world on the brink of destruction, take control of an anti-virus ship and go head-to-head with the virus, taking on wave after wave of enemy ships in a fierce battle to save the world.
Use special shots known as Chain Blasts to counter the virus ships as they swarm together in attack formations. Trigger a Chain Blast at just the right point to set in motion a combo explosion that will take out the entire chain of enemies.