Fairune 2
Fairune 2 is a fantasy puzzle-solving adventure RPG, which has you explore the map by solving puzzles, tricks and beating monsters.
You are called upon by the mysterious book that can tell you where to find the lost fairy. In this adventure, you encounter the wonderful girl that may lead you to the truth of the world.
With much greater content than the prequel, the powered-up 8-bit graphics and sounds will bring forth the new reminiscent gameplay.