Fishdom H2O: Hidden Odyssey
Help Jennifer, a young marine biologist, win the Best Aquarium Award. Dive to the bottom of the sea and find various hidden items in numerous eye-teasing locations, and sell them to buy cute sea creatures and beautiful ornaments to create three unique aquariums.