Fractured Soul
Fractured Soul is a classic side-scrolling platform game with a twist: you have to play it across both screens simultaneously! Created by platform gamers for platform gamers and exclusively for Nintendo 3DS, Fractured Soul literally adds a new dimension to this much-loved genre.