Multiplayer open-world zombie survival for Nintendo 3DS family systems.
After a strange virus spreads across an Arctic island, you are left alone to survive. Scavenge for food, drink, medical supplies, weapons, ammunition, clothes, fuel and other useful equipment. Find shelters, vehicles and other interesting locations to help you survive during day and night.
Features single player, Local Play and online multiplayer* (worldwide with anyone plus game chat). Go scavenging, fishing and hunting with friends or alone – it's up to you how you survive.