Stop the deadly Nanostray virus in Nano Assault EX. Experience a fast-paced action shooter, set within a visually stunning cellular system that leaps off the screen in full 3D.
Nano Assault EX features online rankings, support for Circle Pad Pro and full stereoscopic 3D graphics.