PICROSS e8
The eighth game in the PICROSS e series! The newest version of the series, with all the functions of previous titles!
With over 500,000 downloads worldwide. It retains all the functions of PICROSS e7, with all new puzzles.
Enjoy Picross in a comfortable play environment, refined from all the previous series.