THE ''DENPA'' MEN 2: Beyond the Waves
The Denpa Men are mysterious little creatures that float around on radio waves. They all have their own territories. You can't see them with the naked eye, but you can use your Nintendo 3DS system to find and catch them.
In this RPG, you can form a team of Denpa Men with the ones you have caught, then take them on an exciting adventure across the world in order to save the hero's family.
If you have played the previous game, you'll be able to transfer your hero and bring all of your friends from the previous game into this one!