The ultimate urban trial freestyle game for Nintendo 3DS is out now!
Take to the streets on your freestyle trial bike, using the urban landscape to pull spectacular tricks – backflips, 360s, wallrides, ollies, and more.
Customise your bike to boost your performance. Choose between speed and style, developing your own unique riding style.
With the level editor, you can create your own trial tracks for endless hours of fun!