Witch & Hero 2 is an action game where players must control two characters at once.
The Little Hero is physically strong and stands up forever no matter how many times he's hit. The Little Witch is physically weak - when she collapses, it's game over.
When the Little Hero fights, he can collect items from defeated enemies. When the Little Witch's magic gauge is full, she can use magic to fight back against the dangerous enemy.
Clear the stage by defeating the boss at certain times, and aim to defeat the Demon Lord at last.