LEGO’s characteristic humour and gameplay bring your adventures with Laval to life, with studs to collect, 15 levels to play through, and over 60 characters to unlock. You’ll travel across the land of Chima’s varied terrain including swamps, forests and even an ancient temple, meeting members of different animal tribes as you race to unlock the secrets of Chi!