Let the battle for the galaxy commence!
The beloved and critically acclaimed LEGO Star Wars franchise is back and coming to Nintendo 3DS! The third sequel, LEGO Star Wars III: The Clone Wars, combines the epic stories and iconic characters from the Star Wars universe and hit animated TV series Star Wars: The Clone Wars with all-new gameplay features.
Players will enjoy brand new game mechanics allowing them to create, control and explore in a galaxy far, far away like never before. Promising breathtaking visuals as well as new characters and levels, the game also features the signature tongue-in-cheek humour from the LEGO universe. With more than 10 story-based missions and lots of bonus content spanning the entire Clone Wars era, LEGO Star Wars III: The Clone Wars will allow fans to endlessly explore and laugh their way through the Star Wars galaxy in the most humorous, accessible and action-packed LEGO game to date.