The Activity Log tracks both your gameplay activity, noting which games you've played and how long you've played them, as well as your physical activity, counting every step you take while carrying your Nintendo 3DS family system with you in Sleep Mode. This lets you enjoy discovering new patterns in your habits...
Walk more every day to earn Play Coins, which can be used with compatible games and applications like StreetPass Mii Plaza and AR Games to unlock special items or additional content. You can collect up to 10 Play Coins each day, up to a maximum of 300. You can check the number of Play Coins you've collected in the HOME Menu.
The Software Library displays a list of all the software you've played. You can also see how often you played and for how long. On the Touch Screen you can scroll through pages with icons displaying your personal software collection.
The time you spent playing can be ranked in a variety of charts. Can you spot a new trend in your playing behaviour? You can register up to 256 different software titles in the Activity Log.