Kirby: Mouse Attack
Someone has stolen Kirby's strawberry shortcake! Did King Dedede do it, or could it be The Squeaks: a band of intergalactic, thieving rodents?
The powerful pink hero Kirby gets even more tricks this time, as you can mix his copy abilities on the touch screen to make brand new ones. Abilities also affect the environment, like burning trees and freezing water.
So arm yourself with more than 25 upgradeable powers, and float, jump and battle your way through eight huge worlds in search of the true shortcake-snatching culprits!