Super Mario 64 DS
This 3D platformer was one of the most popular launch titles for the Nintendo DS. In comparison with the original Super Mario 64, this version adds a variety of new features that are sure to please both newcomers and veterans.
Three new playable characters (Luigi, Yoshi and Wario) can be unlocked during Mario's quest, each with their own unique abilities. The game also features new stages, updates the completion challenge from 120 to 150 Power Stars, and tons of touch screen minigames to try your hand at!