Wario and his wacky companions have returned to transform your touch screen into a playground of possibilities, with 180 wild microgames.
Join Mona, the pizza delivery diva, for quick bouts of stylus slicing, or face Jimmy T in the club. Young witch Ashley thinks life is such a drag (of the stylus). Scribble through ninja kids Kat and Ana’s games, go for a spin with Dr. Crygor’s rotation attractions, and don’t forget 9-Volt’s Nintendo classics! And who is the mysterious Wario-Man, and why does he smell of garlic?