Lumina – A powerful Teslamancer with the ability to control electricity and magnetism. Her father rules over an entire kingdom.
Lord Clonington – Known as the strongman, this bombastic explorer thinks he’s doing the world a great favour with his adventurous spirit.
Teri – A devious mindbender who has the power to manipulate. Using mysterious technology, she can force monsters to do her bidding.
To find out more about the game’s quirky heroes and the one-of-a-kind world they inhabit, check out our exclusive interview with Peter Meldahl, CEO of Rain Games.