Gravity+
Gravity+ is a puzzle game suitable for all ages. You play as a small robot on a space station and you have to find your way through a maze to the exit. You are able to manipulate gravity to make your way through traps and hazards. The game features over two dozen stages, various challenges, online high scores*, stamps and Miiverse support*.