New Super Luigi U
In New Super Luigi U for Wii U, Mario’s out of the picture – it’s Luigi’s time to shine! Take on 82 all-new courses using Luigi’s unique actions like a higher jump and greater momentum, but with only 100 seconds on the clock for each course you’ll have to hot-foot it to reach the Goal Pole in time! Jump into multiplayer with friends and family, where Nabbit is playable for the first time – while this cheeky character can’t use power-ups, he also doesn’t take any damage if he bumps into enemies, so he’s an ideal character for anyone who finds action games tricky.
The content of the Game Disc version of New Super Luigi U is the same as the add-on content for New Super Mario Bros. U. New Super Mario Bros. U is not included, and is not required to play the Game Disc version of New Super Luigi U.
New Super Luigi U can be purchased as add-on content for New Super Mario Bros. U, by connecting your Wii U to the Internet and performing some simple steps. Read on or a run-through of the process.
From June 20th, a software update notification will appear when New Super Mario Bros. U is launched*.
Your Wii U console must be connected to the Internet to download add-on content.