Aiden has street smarts as well as technological talents. Defend yourself against enemies with your baton, or take aim and get involved in exciting shoot-outs across the city. Combine your street fighting skills with your hacking expertise to deal with any situation: fight through with force, stall pursuers by exploiting city-wide systems or, if things are getting too hot, stop and board a train to slip right out of danger.