Super Smash Bros. Character Sale: Veteran Fighters
In a world ruled by two mighty dragons, dark forces rise and threaten to destroy the kingdom of men. Set out on an exciting adventure and experience battles packed with action, strategy and danger as Fire Emblem: Awakening comes to Nintendo 3DS.
Classic side-scrolling Mario action comes to Nintendo 3DS with a golden twist! Mario and Luigi are on a mission to collect one million gold coins as they run, leap and stomp through more than 80 courses. With the new Gold Flower power-up, Mario can launch Gold Fireballs that turn enemies and blocks into shimmering coins, giving you a big boost towards your target.
Sonic Lost World is the first handheld Sonic game to feature fully-realised 3D levels to speed through, and includes Special Stages and Colour Powers exclusive to Nintendo 3DS. You can also face off against your friends in a range of local and online competitive multiplayer modes.
Up to five players can join the fun in this brand new high-definition adventure. While up to four players use Wii Remote controllers to run, leap and stomp through the Mushroom Kingdom, another player can use the Wii U GamePad to place Boost Blocks and stun enemies to help the team on to victory!
Armed with a wide array of moves and abilities, Sonic races onto Wii U in an action-adventure platforming game. Run, leap and race through spectacular ever-changing terrains using Sonic’s dynamic new parkour moves and improved Colour Powers, first seen in Sonic Colours.
Pokémon Rumble U features every last one of the 649 Pokémon that have been discovered as far as Pokémon Black Version 2 and Pokémon White Version 2, and hundreds of moves to master in battle. And the more Pokémon you defeat, the more Pokémon you can befriend, each with different strengths and weaknesses that will shape your battle strategy.