Wii U
The Year of Luigi is ending soon, so celebrate the green one with these limited time offers! Find out how we commemorated Luigi’s 30th birthday in our 12 highlights from The Year of Luigi!
Run and jump with Mario or Luigi through caves and castles, down pipes and across platforms, and face off against Bowser to rescue your beloved Princess Peach.