Wii U
The Year of Luigi is ending soon, so celebrate the green one with these limited time offers! Find out how we commemorated Luigi’s 30th birthday in our 12 highlights from The Year of Luigi!
Join Mario and company on a journey to save the world of Subcon from the foul frog tyrant, Wart.
Mario's scaredy-cat brother is back in Luigi's Mansion 2 on Nintendo 3DS, an exciting adventure filled with action, puzzles and g-g-ghosts!