Choose from five fierce fighters – Mario, Link, Pikachu, and newcomers Villager and Mega Man – and blast into combat on the iconic Battlefield stage. And because four people can battle together via local wireless connection, you and your friends can all start practising combos and strategies for the full game, out October 3rd 2014.
If you’ve never played a Super Smash Bros. game before, the basics are simple. Use your chosen character’s unique attacks and special moves to damage your opponent, then hit 'em with a smash attack to send them flying off the stage! The higher your opponent’s damage – represented as a percentage – the farther they’ll fly when launched, so pummel away until you see them steaming, then unleash your strongest smash attack and watch your target skyrocket off the stage!
Use this QR Code to go straight to the demo! To find out how to scan a QR Code, please visit our Nintendo 3DS website.
Grab the demo today to start warming up for the full game, and prepare yourself for all the series’ action, characters and chaos to go high definition this winter with the launch of Super Smash Bros. for Wii U. Learn more about the line-up of famous faces, game modes and much more at the official Super Smash Bros. website.