Selection of Nintendo 3DS games to join Nintendo Selects value range on October 16th
28th September, 2015 – Nintendo Selects is a range of popular Nintendo games offered at great value. Whether you want to discover a game you may have missed the first time around or simply just get a great deal ahead of Christmas, the Nintendo Selects range offers varied gaming experiences at a value offering. With over 20 classic Wii titles already available to enjoy as part of the Nintendo Selects range for Wii and Wii U*, that line-up is set to expand and get even bigger on 16th October when Nintendo 3DS games, playable on Nintendo 3DS family systems including Nintendo 2DS, join the Nintendo Selects range for the very first time.
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds: Following on from the 1992 Super NES title The Legend of Zelda: A Link to the Past, discover a new story in the kingdom of Hyrule. Armed with new items and the ability to move across walls as if he were painted on them, Link must conquer perilous dungeons in his quest to restore peace to two very different worlds.
Star Fox 64 3D: The Star Fox team returns for one of its greatest missions, originally released as Lylat Wars in Europe. Blast enemies as you fly through ruined cityscapes and dense meteor fields, and take on friends in local multiplayer in this action-packed 3D shooter.
Mario Tennis Open: Thrilling tennis action for up to four players, either online*** or in Local Play. Run your opponent ragged with topspin, backspin, lobs and more, then get in position to pull off a stunning Chance Shot that’s sure to leave them completely bamboozled!
Yoshi’s New Island: Yoshi and Baby Mario are reunited for a free-wheeling platform adventure packed with classic Yoshi gameplay, all wrapped up in a collection of dreamy art styles. Hunt high and low for countless collectibles, and even smash through obstacles with the new Mega Eggdozers.
Mario Party: Island Tour: A content-packed party in your pocket! Dive into 80 hilarious new minigames and share the fun with friends via Download Play****, where four people can party on together with just one Game Card between them.
Owners of a handheld system in the Nintendo 3DS family, including Nintendo 2DS, can look forward to great games at great value when these Nintendo 3DS titles join the Nintendo Selects range for the very first time on 16th October.
Check out our Nintendo Selects page to see the full range of classic titles available now!