Nintendo reveals Fire Emblem games for mobile, Nintendo Switch and Nintendo 3DS
18th January 2017 – Nintendo surprised Fire Emblem fans today via a Nintendo Direct announcement with the news that multiple games from the hit strategy-RPG franchise are in development. These include a new game for smart devices, two new games for Nintendo Switch and multiple games for Nintendo 3DS family systems.