Put up a fight at our official ARMS website!
It’s time to stretch those arms and get ready for a fight! ARMS launches June 16th, only on Nintendo Switch, and you can start training up for the brawls to come at our official ARMS website!
In this unique fighting sport, you’ll use stretchy weaponised arms to punch, thump and knock out your opponent. There’s a colourful cast of fighters to choose from, and you can outfit them with a selection of 30 different weapons known as ARMS.
With the Joy-Con, you’ll feel like you’re right there in the battle, dodging incoming attacks and landing punches with satisfying motion controls! Learn all about the game in our appropriately titled What is ARMS? section.
Start your training at our official ARMS website! It’ll be updated regularly with new fighters, ARMS and info, so always stay in arm’s reach! See if you can punch your way to the top when ARMS launches June 16th, only on Nintendo Switch.