System Freezes, Locks Up, or Will Not Power Off
If the freezing continues to the point where it affects your game play, we are happy to inspect the console, and repair or replace it as necessary.
If the freezing continues to the point where it affects your game play, we are happy to inspect the system, and repair or replace it as necessary.