ATHENIAN RHAPSODY
Athenian Rhapsody is a super-fresh, one-of-a-kind comedy RPG in which you'll explore the World of Athens! Your goal is to build your very own Rhapsody - the story of you (the player) and your epic tale in this world. You'll be faced with many challenges, and you'll have to fight (or hug) your way through the world by either battling, or awkwardly trying to make friends with your opponents through esoteric knowledge, abstract jokes, memory games, and other strange and funny interactions.