Deadliest Catch: The Game
Take control of your fishing vessel, use realistic gear, battle the dangerous waters of Alaska and become the best crab catcher in the world!
In Deadliest Catch: The Game, you'll compete in dangerous sea rallies as you try to catch more crabs than you ever dreamed possible. The task is not easy - it is a fight against time, fishing quotas, crab migrations and - most importantly - against the sea. Such is your fate in the waters of Alaska!