First Time in Rome - Collector's Edition
Kate Robinson and her daughter Nicole are back and ready to explore another new city for the first time!
This time, Kate is working on a big job with a local tourism agency in Italy’s beautiful capital, Rome!
Can Kate and Nicole enjoy everything the city has to offer and still find time to complete the assignment?