Get in the Car, Loser!
Everyone knows the story of how the great hero of legend Agi of Roses fought the Machine Devil and used the Sword of Fate to seal him away for a thousand years. Now, hateful Machine Devil cultist edgelords are spreading terror in order to summon him again, and the Divine Order that rules over our world claims that fighting them before it's too late would be "just as bad as them."
Obviously that won't stand, and that's why three young attendees of the local Academy of Order and one renegade angel from the Divine Order are heading off on a road trip to take the fight to the Machine Devil and his cultists. Will Sam Anon succeed in her mission to seal away evil for another thousand years, hit every diner along the road on the way, AND make it through a single conversation without blushing over her beautiful companions? The toughest challenges she's ever faced in her life lie ahead!
A lesbian road trip RPG by the co-creator of Ladykiller in a Bind about fighting for love and justice in the face of indifference, and "discovering yourself," whatever that means.
Battle on the Big Boardwalk: a bonus chapter including beach outfits for the whole cast, an all-new sword, 15 new endgame items with unique specialized abilities, and a boss fight with our toughest enemies yet! Playable at any point after act 2 either during or after the main story, this is no filler episode—there's no time to waste staring at open toe sandals and exposed cleavage when the fate of the world is on the line!
Fate of Another World: the story continues in this double-sized story chapter featuring two new characters, five new enemies, two new boss fights, and shocking divine truths! Only the fate of another world can tell us about the fight that lies ahead in our own!