Ginnung
Ginnung is a tight platformer with simple and versatile movement for you to master. Perfect your escape in 50+ levels, and slay the monsters in your way! Set in a mysterious world of Norse spirits and Gods.
Ginnung is a movement focused platformer with speed and tight controls. Run, wall jump and dash your way with speed, whilst fighting the monsters that await you. This world is not where you belong. Master the levels and movement to ultimatly escape your Ginnung with style!