Mad Experiments: Escape Room
You have been "invited" by Professor Cheshire and his assistant Hildegarde to try their new experiments. They are obsessed with people’s minds and want to see how you react to their tests.
Play alone or in a team of up to 6 players! Challenge yourself with the 60-min time limit, or take your time and play in Relax mode with unlimited time!
Interact and examine with dozens of objects to uncover the secrets of the rooms.