OU
The place is U-chronia, a hazy world that lives in hazy memories of the distant past.
OU, a young boy, wakes up in a dried up riverbed without any memories of his own.
He meets Zarry, an opossum with a flaming tail, who guides him on a journey to find out his story.
A pen-drawn world reminiscent of the illustrations in children's literature, accompanied by guitar music ripe with nostalgia for an old hometown.
"OU" disguises itself as something else—an adventure game—to meet and interact with reality.