Aliens: Fireteam Elite - Pathogen
De Aliens: Fireteam Elite - Pathogen DLC is binnen! Zet het AFE-verhaal voort met nieuwe omgevingen, kaarten, aankleding en een campagne die de bemanning van de Endeavor in hun meest riskante missie tot nu toe plaatst.
Een mysterieuze ziektekiem heeft zich ontwikkeld in de wildernis van planeet LV-895 en zelfs Xenomorphs zijn niet veilig. De bemanning van de Endeavor moet zich op onbekend terrein begeven en het opnemen tegen angstaanjagende nieuwe vijanden in de hoop de bron van deze nieuwe bedreiging te ontdekken.
De Pathogen-uitbreiding brengt geheel nieuwe omgevingen, kaarten, wapens en meer naar het AFE-avontuur. Verken Ingenieur-ruïnes rond het mysterie van de infectie, duik diep in vijandelijke zwermen en ontwijk de dodelijke gevaren die om elke hoek schuilen. Heb jij wat nodig is om te overleven?