Een verhaal dat zich afspeelt na het hoofdverhaal van DRAGON BALL Z: KAKAROT... ervaar de laatste aflevering van de anime DRAGON BALL Z!
Tien jaar zijn verstreken sinds het epische gevecht met Majin Buu. Goku staat op het punt voor het eerst sinds een tijdje weer aan het World Tournament mee te doen als er een mysterieuze jongen genaamd Uub opduikt. Hij is de reïncarnatie van Majin Buu en een tegenstander waar Goku naar uitgekeken heeft!
Uub, die nog steeds niet weet hoe hij zijn Ki moet gebruiken of hoe hij moet vliegen, groeit op tijdens het gevecht en begint op gelijke voet met Goku te strijden. Hoe zal het gevecht tussen Goku en Uub aflopen?