De ballade der Uitverkorenen
Je helpt de rondreizende muzikant Kass ook bij het voltooien van een onafgemaakt lied van zijn mentor. Daarnaast inspireer je hem tot het schrijven van zijn eigen verzen, waarbij scènes uit het verleden van de Uitverkorenen en prinses Zelda worden onthuld waar Link nooit over heeft geweten. En wat zou het lied van de mentor van Kass zijn?
De volgende voorwerpen wachten op je in schatkisten ergens in Hyrule: het geavanceerde hoofdstel, waarmee je langer kunt draven, en het geavanceerde zadel, waarmee een paard meteen naar je toe komt als je fluit, waar het ook is.