Dead by Daylight: Dungeons & Dragons
Luister goed naar het gefluister in de duisternis want de geheimen waar je naar zoekt zijn nu binnen handbereik. Het is eindelijk tijd om het Book of Vile Darkness te openen.
Dead by Daylight: Dungeons & Dragons brengt fantasy-horror naar The Fog met de nieuwe Killer Vecna en de nieuwe Survivors Aestri Yazar en Baermar Uraz (1 personage met 2 speelbare opties). Er is een nieuwe kaart, Forgotten Ruins, voor alle spelers. Koop deze add-on en ontgrendel 3 exclusieve cosmetische items: Aestri's Gilded Elven Bodice, Baermar's Gilded Brocard Shirt en Vecna's Blade of Mayhem.