Dead by Daylight
Heb je altijd al eens in de schoenen willen staan van een van de personages uit je favoriete horrorfilm? Dead by Daylight is een één-tegen-vier-multiplayergame waarin je kunt spelen als moordlustige Killer of als een van de vier Survivors die proberen te ontsnappen aan een gruwelijke dood. Deze editie bevat negen killers en tien survivors en heeft drie cosmetic-pakketten.
OVERLEEF SAMEN… OF NIET - Als Survivor kun je samenwerken met anderen of proberen je eigen hachje te redden. Ontdek zelf of het verstandiger is om de handen ineen te slaan of op eigen houtje verder te gaan. Lukt het jou om de Killer te slim af te zijn en te ontsnappen aan een gruwelijke dood?
EEN MOORDFESTIJN - Dead by Daylight is griezelen op z'n best. Als Killer kun je van alles zijn, zoals een woesteling met een zwaard of een angstaanjagend paranormaal wezen. Maak jezelf vertrouwd met je motieven en gebruik de unieke kracht van elke Killer om je slachtoffers op te jagen, te grijpen en om het leven te brengen. In dit dodelijke kat-en-muisspel ontmoet je ook enkele iconische Killers en Survivors uit bekende horrorseries.
DIEPGAAND PROGRESSIESYSTEEM - Elke Killer en Survivor heeft een eigen progressiesysteem en talloze unlockables die je geheel naar eigen wens kunt aanpassen. Ervaring, vaardigheden en kennis van de omgeving zijn essentieel om succesvol te jagen of de Killer te slim af te zijn.