Wees getuige van de vroege chaos van de Tweede Wereldoorlog als je begint aan de Franse invasie in 1940, gecentreerd rond het strategische Stonne-gebied. Kun jij het lot van deze cruciale slag herschrijven?
Schakel over naar de late stadia van de oorlog in de Ardennen-campagne, die zich afspeelt in het meedogenloze terrein van de Ardennen. Baan je een weg door het ijzige slagveld in een poging de overwinning te behalen.