IMMORTALS FENYX RISING - Mythes uit het Oosten
Speel een geheel nieuw verhaal, geïnspireerd door de Chinese mythologie, waarin je nieuwe goden ontmoet en exotische monsters bevecht in een ver land, met een nieuw personage.